Endelig innmelding på SATS

Wey, på onsdag meldte jeg meg endelig inn på SATS, ivrig og glad. Måtte så klart trene senere den dagen, og har allerede planer om mer trening denne uken. Har trent pilates også, og svømming. Men de neste dagene har jeg planer om trening på SATS også. Har jeg nevnt at jeg elsker å trene?! For det gjør jeg! Det dumme er at jeg har lite erfaring på treningsøvelser, derfor håper jeg at noen snille sjeler der ute er villig til å komme med litt tips? Blir mye trening, men det skal jeg takle. Spise skal jeg også, det lover jeg dere! Mamma er bekymret for maten, men jeg har det under kontroll.

 

Hvor ofte burde jeg trene styrke når jeg allerede trener pilates og yoga? Burde jeg trene cardio også? Har dere tips til mat? Oppskrifter? Anything?

 

- Rebekka<3 - 

Ingen kommentarer

Kristina

29.11.2013 kl.18:44

Jeg vil absolutt anbefale deg å trene litt styrke i tillegg. Det hjelper deg mye i yoga og pilates å ha en god grunnstyrke :)

Skriv en ny kommentar

- Rebekka<3-

- Rebekka<3-

21, Bergen

Hei og velkommen til min blogg! Jeg er en 21 år gammel jente fra Bergen, som blogger om hverdagen med anoreksi(og i bedring for bulimi), angst, depresjon osv. Har vært innlagt flere ganger, og har fått diagnosen scizoaffektiv også. Jeg vil så klart skrive om annet også, men mye vil omhandle psykisk helse og slikt. Du kan også sende meg en mail på " rebekka_thafunnygirl@hotmail.com " om det er noe, og kommentarer tas også i mot med stor taknemmelighet og takk i massevis!

Kategorier

Arkiv

hits